straightedgepat schreef:na wat gePMed te hebben met Meneer Eddie... voelen we er wat voor om eens in Arnhem bij de Fuccit Boys op bezoek te gaan en Polo te spelen?
Wie o wie?
Datum moet natuurlijk in overleg met hun geprikt worden...
Fresh Jehl schreef:Laat mij eerst maar eens oefenen en vanaf daar wil ik best mee naar Arnhem.
Janus schreef:Fresh Jehl schreef:Laat mij eerst maar eens oefenen en vanaf daar wil ik best mee naar Arnhem.
Inderdaad, Arnhem is zo fanatiek dat ze zelfs interne ruzie hebben over tactieken en teamspirit. Wij zijn nog mallets aan het uitproberen en aan het beslissen of we speciale fietsen gaan bouwen...
Meneer Eddie schreef:Janus schreef:Fresh Jehl schreef:Laat mij eerst maar eens oefenen en vanaf daar wil ik best mee naar Arnhem.
Inderdaad, Arnhem is zo fanatiek dat ze zelfs interne ruzie hebben over tactieken en teamspirit. Wij zijn nog mallets aan het uitproberen en aan het beslissen of we speciale fietsen gaan bouwen...
Los daarvan is het ook gewoon erg leuk om elkaar te treffen en wat plezier met elkaar te hebben! Het is niet allemaal competitie natuurlijk. En iemand van ons is vast ook wel zo aardig om je een polo fiets te laten proberen, kan je kijken of dat ook wat is.
Goed, in ieder geval tof dat jullie onze kant op willen komen! Oh, en hoe meer zielen, hoe meer vreugd natuurlijk!
Fresh Jehl schreef:Ik dacht dat we een beetje zouden rouleren aangezien we uit dezelfde stad komen. Just for the fuckin fun of it.
Janus schreef:Fresh Jehl schreef:Ik dacht dat we een beetje zouden rouleren aangezien we uit dezelfde stad komen. Just for the fuckin fun of it.
Ik wil in het team met de grootste borsten!
Keer terug naar Tricks and Bike Polo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast